Εκπαιδευτικά Προγράμματα Μαθηματικών

(Με βάση τους άξονες των Νέων Διαθεματικών Προγραμμάτων Σπουδών
για την Α/θμια Εκπαίδευση & τη Β/θμια Εκπαίδευση)

Οι μαθητές ξεφεύγουν από τα υπολογιστικά και μηχανιστικά μαθηματικά και αναπτύσσουν με πολυαισθητηριακό τρόπο τη σκέψη τους γύρω από μαθηματικές έννοιες, με έναν τρόπο καινοτόμο, δημιουργικό και ταυτόχρονα διασκεδαστικό!

Γενικοί στόχοι των Προγραμμάτων:

  • Η καλλιέργεια θετικής στάσης απέναντι στα Μαθηµατικά
  • Η ανάπτυξη & καλλιέργεια της λογικο-μαθηματικής σκέψης
  • Η ανάπτυξη νοητικών δεξιοτήτων, όπως η στρατηγική σκέψη, η παρατηρητικότητα, η ταχύτητα αντίληψης, η
    μνήμη, η κριτική σκέψη
  • Η εξοικείωση µε τη διαδικασία παραγωγής συλλογισµών,επιχειρημάτων και την αποδεικτική διαδικασία.
  • Επίλυση προβλημάτων και επεξεργασία ανοιχτών προβλημάτων (open ended problems)
  • Η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων, όπως η συνεργασία, η επικοινωνία, ο ευγενής συναγωνισμός

Κάθε Πρόγραμμα αποτελείται από 2 Δράσεις:

1. MagMind©: Ένα πρωτοποριακό εκπαιδευτικό λογισμικό, με τη μορφή ενός σύγχρονου τηλεπαιχνιδιού, που ενεργοποιεί τη σκέψη, επεκτείνει τις γνώσεις και δοκιμάζει τα αντανακλαστικά.
2. MagMystery©:  Οι μαθητές συνδυάζουν μοναδικά τη φαντασία, τη λογική και τη δημιουργικότητά τους με σκοπό την ολοκλήρωση μιας αποστολής και την επίλυση ενός μαθηματικού «μυστηρίου».

Α) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: “ SPACECAMP”

«Kρόνος, 3046. Το πρώτο διαγαλαξιακό πρωτάθλημα Space camp είναι γεγονός!
Οι τελικοί έχουν ξεκινήσει και η Ανδρομέδα προηγείται στην τελική κατάταξη, με τον γαλαξία μας, Milky way, να βρίσκεται στη δεύτερη θέση. Θα καταφέρετε να ανατρέψετε το αποτέλεσμα και να κερδίσετε το πρωτάθλημα;»

Το Πρόγραμμα υλοποιείται σε τρία επίπεδα διαβαθμισμένης δυσκολίας :

1) Spacecamp Junior, A΄ – B΄ τάξεις Δημοτικού
2) Spacecamp Advanced, Γ΄-Δ΄ τάξεις Δημοτικού
3) Spacecamp Expert, Ε΄ – ΣΤ΄ τάξεις Δημοτικού

Ειδικοί στόχοι του Προγράμματος

– Μέτρηση και εκτίμηση ποσοτήτων (χρόνος, βάρος, μήκος, επιφάνεια)
– Χρήση λογικών συνδέσμων
– Μοτίβα
– Εύρεση βέλτιστης διαδρομής
– Οπτικοποίηση και αναπαράσταση δεδομένων και πληροφοριών

Β) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ: “MAGMA ADVENTURE”

- ΔΗΜΟΤΙΚΟ

1) «Η εποχή των δεινοσαύρων», Α΄ - Β΄ τάξεις Δημοτικού

« Ένας δεινόσαυρος έχει επιστρέψει από το παρελθόν και 3 ύποπτοι τον έχουν φυλακίσει σε ένα αυγό ! Προσπαθήστε, λύνοντας τους γρίφους, να βρείτε τους 3 υπόπτους οι οποίοι θα σας οδηγήσουν στο αυγό! Απελευθερώστε το δεινόσαυρο και αφήστε τον ελεύθερο να επιστρέψει στο παρελθόν».

Ειδικοί στόχοι του Προγράμματος

– Απαρίθμηση
– Αντιστοίχιση ένα προς ένα
– Αναπαράσταση και γραφή συμβόλων
– Σύγκριση και επαλήθευση αποτελεσμάτων
– Εναλλακτικοί τρόποι υπολογισμού
– Διάκριση γεωμετρικών σχημάτων
– Παρατήρηση συμμετρικών σχημάτων
2) «Μυστήριο στην Αρχαία Αίγυπτο», Γ΄- Δ΄ τάξεις Δημοτικού

«Είστε η καλύτερη αρχαιολογική ομάδα του Λονδίνου. Αποστολή σας να εντοπίσετε μια κρυμμένη μούμια στην Αίγυπτο την οποία βρήκε ο απίστευτος συνεργάτης σας κος Πυραμιδόμουμιας, ο οποίος όμως αγνοείται! Πριν όμως εξαφανιστεί σάς ενημέρωσε ότι υπάρχουν γρίφοι τους οποίους αν καταφέρετε να επιλύσετε, θα σας οδηγήσουν στην εύρεση της μούμιας. Θα τα καταφέρετε;»

Ειδικοί στόχοι του Προγράμματος

– Χρήση εργαλείων μέτρησης & μετρήσεις
– Αναπαραγωγή και περιγραφή επιπέδων σχημάτων
– Ανάπτυγμα στερεών
– Διάταξη αριθμών
– Συνδυαστική
– Ιδιότητες πράξεων
3) «Ο ντέντεκτιβ Black and White και τα χαμένα διαμάντια», Ε - ΣΤ΄ τάξεις Δημοτικού

«Είστε οι καλύτεροι βοηθοί του διασημότερου ντεντέκτιβ της χώρας μας και αποστολή σας είναι να εξιχνιάσετε μια υπόθεση κλεμμένων διαμαντιών αλλά και να εντοπίσετε τους υπόπτους! Θα μπορέσετε σε 45 λεπτά να βρείτε τους υπόπτους αλλά και τα κλεμμένα διαμάντια;»

Ειδικοί στόχοι του Προγράμματος

– Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων
– Δοκιμές και επαληθεύσεις
– Διάταξη αριθμών
– Συνδυαστική
– Ιδιότητες πράξεων
– Αναγνώριση σχημάτων ως μέρος ενός σύνθετου σχήματος
– Μοτίβα επανάληψης
find the clues

- ΓΥΜΝΑΣΙΟ

«Το χαμένο στοιχείο του Ευκλείδη»

«Ο Αντουάν Πιέρ Εκρού έχει κλέψει από ένα διάσημο μουσείο ένα αρχαίο έγγραφο από το βιβλίο των Στοιχείων του Ευκλείδη. Επειδή έχει μανία με τα Μαθηματικά των αρχαίων πολιτισμών έχει τοποθετήσει σε ένα δωμάτιο το έγγραφο που έκλεψε και σε μπαούλα γρίφους που σχετίζονται με τα μαθηματικά των αρχαιών πολιτισμών. Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά… Ο Εκρού έχει θέσει συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για να βρεθεί το έγγραφο… διαφορετικά το έγγραφο θα αυτοκαταστραφεί. Το μουσείο έχει αναθέσει την αποστολή στην ομάδα σας! Θα μπορέσετε να ανταποκριθείτε στο συγκεκριμένο χρόνο;»

Ειδικοί στόχοι του Προγράμματος

– Καταγραφή και αναγνώριση δεδομένων
– Κατανόηση ιδιοτήτων πράξεων και υπολογισμός παραστάσεων
– Χρήση υπολογιστή τσέπης
– Συστήματα αρίθμησης
– Έννοια μεταβλητής
– Επίλυση εξισώσεων
– Μετρήσεις

Κόστος συμμετοχής: 7 ευρώ
*Πρόβλεψη δωρεάν συμμετοχής για οικονομικά αδύναμους μαθητές, στα πλαίσια της Ε.Κ.Ε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα προγράμματά μας, καλέστε μας στο +30 210 9626022 ή στείλτε μας e- mail ΕΔΩ!

Ώρες Λειτουργίας

Δευτέρα-Παρασκευή:
8:00 -16:00


Σάββατο, Κυριακή και καθημερινές εκτός ωραρίου:
Ανοιχτά σε προγραμματισμένες εκδηλώσεις ή κατόπιν συνεννόησης.